Torek, 3. september 2024

Podjetna Slovenija: Izberejo nas zaradi predanosti izobraževanju in profesionalnemu razvoju

Smo vodilna nepremičninska družba na svetovni ravni, ki združuje najboljše agente in nenehno vlaga v izobraževanje ter vrhunsko tehnologijo. Prisotni smo v 57 državah in imamo mrežo 190.000 agentov, kar nam omogoča, da spreminjamo nepremičninsko industrijo.

Izberejo nas zaradi predanosti izobraževanju in profesionalnemu razvoju

»Naši agenti izstopajo v nepremičninski industriji, saj je posebnost družbe Keller Williams (KW) velik poudarek na znanju in usposabljanju,« pravijo v družbi Keller Williams Slovenia.

 

KW je vodilna nepremičninska družba na svetovni ravni, znana po svoji veliki mreži agentov in usmerjenosti v znanje ter tehnologijo.

Filozofija temelji na združevanju najuspešnejših in najbolj kakovostnih agentov, s poudarkom na nenehnem izobraževanju in razvoju veščin. Z več kot 10.000 agenti izven ZDA in Kanade ter prisotnostjo v 57 državah KW izstopa kot največja nepremičninska družba po številu agentov na svetu.

Izstopa pa tudi po kulturi podjetja, integriteti in osredotočenosti na stranke. Družba je bila ustanovljena leta 1984, mednarodno pa se je njena širitev začela leta 2012. Hitro so postali največji na svetu v svoji panogi – ne le po številu agentov, ampak tudi po številu prodaj in skupni vrednosti prodanih nepremičnin.

KW Slovenia je nastala sredi leta 2020, danes pa šteje nekaj več kot 50 zaposlenih in ima poslovalnice v petih mestih: Ljubljani, Kopru, Mariboru, Celju in Hrastniku. V Sloveniji je trenutno tretja največja nepremičninska družba.

Stavimo na zaposlene in na odnose

Revija Inman je družbi KW dodelila priznanje za najbolj tehnološko napredno nepremičninsko podjetje, revija Training Magazine pa jih je imenovala za podjetje z najboljšim trening programom za svoje sodelavce. Omenjeni program je prilagojen potrebam nepremičninskih agentov, da postanejo tehnološko polno usposobljeni in se lahko ob pomoči tehnologije osredotočijo na to, kar je najpomembnejše zanje in njihove stranke.

Agenti se zavedajo, kako pomembno je graditi močne odnose, zlasti znotraj svoje mreže poznanstev, pravijo v KW. S tem pridobijo prave informacije ob pravem času, kar jim omogoča doseganje ciljev strank.

»Zato dajemo velik poudarek na zavestno gradnjo baze strank in ohranjanje odnosov s temi strankami. To je naša ključna konkurenčna prednost v primerjavi z drugimi agenti.«

Več o tem preberite na povezavihttps://podjetnaslovenija.si/promo/izberejo-nas-zaradi-predanosti-izobrazevanju-in-profesionalnemu-razvoju/